Home

Een gezonde leefstijl begint met naar buiten gaan, bewegen, de natuur in, hardlopen op een rustig tempo, actief wandelen of lekker fietsen. Een goede voeding en op tijd ontspannen. Genieten van de wisselende seizoenen. De natuur geeft je een boost.

Het trainen van lichaam en geest in combinatie met mindfulness, ademhalingstechnieken en oefeningen. Beter leren omgaan met de druk van het leven, rust in je hoofd krijgen. Luisteren naar je lichaam. Binnen je grenzen blijven. Zonder prestatiedruk maar op een ontspannen manier.

Balans krijgen in je leven zodat jij lekker in je vel zit.


Met als resultaat; Meer Energie, Minder stress! Meer Plezier!

Checklist burn-out signalering

  • meldt zich vaak kortdurend ziek met ‘onschuldige’ klachten als griep of rugpijn
  • haalt vaak uit tegen collega’s of klanten
  • is vaak geïrriteerd en cynisch
  • lijkt steeds harder en langer te werken, toch worden zijn prestaties minder
  • voelt zich continu moe, ook al zegt hij genoeg te hebben geslapen, leeft van weekend naar weekend, van vakantie naar vakantie om zich op te kunnen laden, wat niet lukt
  • ervaart zijn werk als zinloos
  • piekert veel over het werk, ook als hij thuis is
  • heeft (veel van) zijn sociale activiteiten en hobby’s opgegeven
  • heeft (veel) negatieve gedachten over zichzelf
  • is aangekomen (of juist afgevallen)

Herken je drie of meer van deze signalen? Dan is het goed om actie te ondernemen.