Home

Heb jij behoefte aan rust in je hoofd en lijf? Wil jij meer energie krijgen en je vrolijker voelen? Of wil je gewoon lekker bewegen? Dan ben je bij mij aan het juiste adres. Bewust/mindful bewegen, ontspannen en genieten van het lopen. Geen afstanden of snelle tijden. Conditie opbouwen en sterker worden.

Het activeren van lichaam en geest in combinatie met (hard)lopen of wandelen, mindfulness, ademhalingstechnieken en oefeningen, dit alles heerlijk in de natuur! Leren luisteren naar je lichaam. Voelen wat goed voor jou is. In een groep of individueel.

Waar krijg je energie van en wat kost je energie?

We leven in zo n drukke maatschappij en moeten zoveel. deadlines, volle agenda s, social media, je drukke gezin of vriendinnen. Veel ballen om hoog te houden. Jezelf voorbij lopen gaat dan snel wat klachten kan veroorzaken. Een burn out ligt zo op de loer. Door goed voor jezelf te zorgen en je energieniveau een boost te geven kun je dit voorkomen. Dat begint met naar buiten te gaan en jezelf dit moment te gunnen. Ik kan je hierbij helpen. Dagelijks een half uurtje naar buiten heeft zoveel voordelen voor je gezondheid.

Zorg dat je weer in balans bent!

Checklist burn-out signalering

  • meldt zich vaak kortdurend ziek met ‘onschuldige’ klachten als griep of rugpijn
  • haalt vaak uit tegen collega’s of klanten
  • is vaak geïrriteerd en cynisch
  • lijkt steeds harder en langer te werken, toch worden zijn prestaties minder
  • voelt zich continu moe, ook al zegt hij genoeg te hebben geslapen, leeft van weekend naar weekend, van vakantie naar vakantie om zich op te kunnen laden, wat niet lukt
  • ervaart zijn werk als zinloos
  • piekert veel over het werk, ook als hij thuis is
  • heeft (veel van) zijn sociale activiteiten en hobby’s opgegeven
  • heeft (veel) negatieve gedachten over zichzelf
  • is aangekomen (of juist afgevallen)

Herken je drie of meer van deze signalen? Dan is het goed om actie te ondernemen.