Home

Hoi, ik ben Monique en ga graag met je de natuur in!

Dagelijks een half uurtje naar buiten heeft zoveel voordelen voor je gezondheid. Je energie niveau krijgt een boost, je ervaart minder stress, voelt je vrolijker, je hartslag gaat omlaag.

Bewust bewegen en genieten van het buiten zijn, ontspanning en plezier. Bewegen zonder prestatiedruk.

Lichaam en geest in balans in combinatie met (hard)lopen of wandelen, mindfulness, ademhalingstechnieken en oefeningen.

Leren luisteren naar je lichaam. Voelen wat goed voor jou is. In een groep of individueel.

Balans, Geluk en Plezier in het Leven!!

Checklist burn-out signalering

  • meldt zich vaak kortdurend ziek met ‘onschuldige’ klachten als griep of rugpijn
  • haalt vaak uit tegen collega’s of klanten
  • is vaak geïrriteerd en cynisch
  • lijkt steeds harder en langer te werken, toch worden zijn prestaties minder
  • voelt zich continu moe, ook al zegt hij genoeg te hebben geslapen, leeft van weekend naar weekend, van vakantie naar vakantie om zich op te kunnen laden, wat niet lukt
  • ervaart zijn werk als zinloos
  • piekert veel over het werk, ook als hij thuis is
  • heeft (veel van) zijn sociale activiteiten en hobby’s opgegeven
  • heeft (veel) negatieve gedachten over zichzelf
  • is aangekomen (of juist afgevallen)

Herken je drie of meer van deze signalen? Dan is het goed om actie te ondernemen.