Home

Welkom op mijn website. De combinatie van lichaamsbeweging in buitenlucht is de ideale mix voor je brein en lijf. Je herkent allemaal wel de stressmomenten, het gevoel vele ballen in de lucht te moeten houden, je hoofd zit vol, je slaapt slecht waardoor ontspannen steeds moeilijker word.

Samen kunnen we hier wat aan doen!

Geen prestatie, geen druk maar  hardlopen of wandelen op  een rustig tempo, alles  binnen jou grenzen, dit in combinatie met mindfulness, ademhalingstechnieken en yoga, zodat jij je weer beter voelt, blijer bent en de kans op een burnout kan verminderen of zelf volledig weg te nemen.

Checklist burn-out signalering

  • meldt zich vaak kortdurend ziek met ‘onschuldige’ klachten als griep of rugpijn
  • haalt vaak uit tegen collega’s of klanten
  • is vaak geïrriteerd en cynisch
  • lijkt steeds harder en langer te werken, toch worden zijn prestaties minder
  • voelt zich continu moe, ook al zegt hij genoeg te hebben geslapen, leeft van weekend naar weekend, van vakantie naar vakantie om zich op te kunnen laden, wat niet lukt
  • ervaart zijn werk als zinloos
  • piekert veel over het werk, ook als hij thuis is
  • heeft (veel van) zijn sociale activiteiten en hobby’s opgegeven
  • heeft (veel) negatieve gedachten over zichzelf
  • is aangekomen (of juist afgevallen)

Herken je drie of meer van deze signalen? Dan is het goed om actie te ondernemen.