Home

Welkom op mijn website.

Bewegen in de natuur houdt je gezond en vermindert stress. En het is ook nog eens goed voor je humeur.

We kennen allemaal wel die momenten van mindere dagen. Je hebt nergens zin in, krijgt niets uit je handen, je hoofd zit vol, je lijf doet pijn, je slaapt slecht waardoor ontspannen steeds moeilijker word.

Stress zit niet alleen in je hoofd maar ook in je lijf.

Samen kunnen we hier wat aan doen!

IK COACH JE NAAR EEN GEZOND LIJF!!

Geen prestatiedruk.

 Hardlopen of wandelend.

Leren luisteren naar je lichaam, aandacht voor hoe je je van binnen voelt. Af en toe even pauze nemen, wat goed is voor je brein. Binnen je eigen grenzen blijven, dit alles in combinatie met Mindfulness, Ademhalingsoefeningen en Yoga, zodat jij je weer blij voelt, in balans bent, kan genieten van het leven, plezier krijgt in het lopen en zelfs de kans op een burnout kan verminderen of volledig weg kan nemen.

Stress hoeft geen burn out te worden.

Checklist burn-out signalering

  • meldt zich vaak kortdurend ziek met ‘onschuldige’ klachten als griep of rugpijn
  • haalt vaak uit tegen collega’s of klanten
  • is vaak geïrriteerd en cynisch
  • lijkt steeds harder en langer te werken, toch worden zijn prestaties minder
  • voelt zich continu moe, ook al zegt hij genoeg te hebben geslapen, leeft van weekend naar weekend, van vakantie naar vakantie om zich op te kunnen laden, wat niet lukt
  • ervaart zijn werk als zinloos
  • piekert veel over het werk, ook als hij thuis is
  • heeft (veel van) zijn sociale activiteiten en hobby’s opgegeven
  • heeft (veel) negatieve gedachten over zichzelf
  • is aangekomen (of juist afgevallen)

Herken je drie of meer van deze signalen? Dan is het goed om actie te ondernemen.